Menu

I-sklep: oprogramowanie niestandardowe

Każdy sklep internetowy powinien posiadać takie oprogramowanie, dzięki któremu możliwe będzie optymalne zarządzanie jego wszystkimi usługami. W ten bowiem sposób można będzie zyskać popularność, ciesząc się zaufaniem dotychczasowych, jak i nowych klientów. Jest to ogromnie ważne, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, iż dosłownie codziennie w sieci zaczynają prosperować nowe, wirtualne punkty sprzedaży. Trzeba więc zdecydować się na system, który pozwoli zostawić konkurencję w przysłowiowym „tyle”. Jednym z takich systemów jest I-sklep, o jakim mówi poniższy artykuł.
 

Funkcjonalność I-sklep

I-sklep znany jest przede wszystkim z tego, że oferuje niestandardowe modyfikacje, udostępnione zarówno dla branży, jak i dla klientów. Dzięki temu użytkownik ma do wyboru duży wachlarz funkcjonalności, czy też możliwość rozbudowy i wsparcia profesjonalistów. Można też spodziewać się zintegrowania z wieloma dowolnie wybranymi usługami. Pośród nich znajduje się taka opcja jak chociażby możliwość zintegrowania sklepu www z księgowością. Takie z kolei integracje bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży w e-sklepie. Do pożytecznych funkcji, jakie warto wymienić zaliczają się też: dostęp do bieżących aktualizacji oraz pomoc techniczna.

 

Zintegrowanie oprogramowania I-sklep

I-sklep oferuje zintegrowanie ze wspomnianym powyżej systemem księgowości, z serwisem aukcyjnym Allegro, a także z porównywarkami cenowymi takimi jak: Ceneo.pl czy Skąpiec.pl. I-sklep wyposażono również w integrację z platformą Sendit.pl, czyli produktem zaliczającym się do grupy Allegro który ułatwia wysyłkę każdego z zamówień. Inne integracje to te z: Transferuj.pl, DHL, czy Opineo.pl.

 

Jaka jest opłata za oprogramowanie I-sklep?

Opłata licencyjna za oprogramowanie I-sklep jest w każdym przypadku ustalana indywidualnie, bo zależna od danego typu zlecenia. W cenie takiej opłaty znajdują się: opłata instalacyjna, opłata za przygotowanie strony graficznej sklepu, a także opłata za kodowanie sklepu. Opłata abonamentowa jest w pierwszym roku wliczona w cenę licencji. Potem zaś hosting i wsparcie techniczne opłacane są w zależności od wybranego przez użytkownika wariantu. Każdy klient ma również szansę darmowo przetestować oprogramowanie przez 21 dni.

Po uiszczeniu dodatkowej opłaty w wysokości 250 złotych można liczyć na reklamę AdWords i pomoc w przeprowadzeniu konfiguracji pierwszej kampanii. Tak sporo możliwości sprawiło właśnie, że wielu właścicieli wirtualnych sklepów decyduje się właśnie na ten typ oprogramowania. Jeżeli przedsiębiorca nie jest pewien, czy to właśnie I-sklep jest tym oprogramowaniem, którego poszukuje, może skorzystać ze wspomnianego darmowego okresu testowania.